So this damn truck is still for sale……… Come ‘n get it!   #dodge #ram #HEMI

So this damn truck is still for sale……… Come ‘n get it! #dodge #ram #HEMI

Quit trying to fit in!
#choppers #motorcycles #70s

Quit trying to fit in!
#choppers #motorcycles #70s

In #Lemmy W Trust!
#motorheard #lemmykilmister

In #Lemmy W Trust!
#motorheard #lemmykilmister

After years of careful efforts to restore the the great fresco works of #Michelangelo on the ceiling of the #SistineChapel, a shocking discovery was made……… Michelangelo was a pervert.

After years of careful efforts to restore the the great fresco works of #Michelangelo on the ceiling of the #SistineChapel, a shocking discovery was made……… Michelangelo was a pervert.

Anybody wanna buy my Apple 160.GB iPod Classic? Comes with an all weather/ super rugged case. I never really used this thing like I thought I would. My iPone pretty much has taken it’s place. But with 160.GB this iPod has enough room to store a ton of music, movies, & pictures. Starting price is $160.00.  So make me an offer!

Anybody wanna buy my Apple 160.GB iPod Classic? Comes with an all weather/ super rugged case. I never really used this thing like I thought I would. My iPone pretty much has taken it’s place. But with 160.GB this iPod has enough room to store a ton of music, movies, & pictures. Starting price is $160.00. So make me an offer!

#truestory…… Ain’t got no time for no #hokeypokey up in here! You can just walk on wit that shit.

#truestory…… Ain’t got no time for no #hokeypokey up in here! You can just walk on wit that shit.

I just found my 7th grade school photo!

I just found my 7th grade school photo!

My beautiful #BEANER girlfriend, @xchaxchax, just called me a cracker eatin’ #CRACKER! …….. I guess she’s right! (We use racial slurs with each other as a sign of affection.) 🐧❤️🐵

My beautiful #BEANER girlfriend, @xchaxchax, just called me a cracker eatin’ #CRACKER! …….. I guess she’s right! (We use racial slurs with each other as a sign of affection.) 🐧❤️🐵

I think it’s gonna be a #Sinatra kinda day…..

I think it’s gonna be a #Sinatra kinda day…..

Why is it when I read this that by the time I get to the end I’m speaking in a Russian accent?… “I am bear.”  Now give vodka.

Why is it when I read this that by the time I get to the end I’m speaking in a Russian accent?… “I am bear.” Now give vodka.

No real experience required. If you can take orders & use a stapple gun, screw gun, glue gun, etc, your qualified. #SetSressers #ArtDepartment #ArtDogs  (at HOLLYWOOD)

No real experience required. If you can take orders & use a stapple gun, screw gun, glue gun, etc, your qualified. #SetSressers #ArtDepartment #ArtDogs (at HOLLYWOOD)